23. kesäkuuta 2017

# SUHT TÄYDELLINEN HIGHLIGHTER



Mä oon aika neutraali meikkaaja. Mun joka aamuiseen meikkihetkeen kuluu 15 minuuttia, enkä ylipäätään ole kovinkaan perusteellinen  joten contourit sekä highlighterit ei oo mun arsenaaliin kuulunut aikaisemmin ollenkaan. Tässä nyt kuitenkin tovin verran kosmejuttuja seuranneena on highlighterit pikkuhiljaa alkaneet kiinnostella ja tulipa sitten kerralla hankittua ihan sairaan hyvä sellainen. 

Jeffree Star on näkynyt blogissani jo useamman kerran Velour Liquid Lipstickien muodossa joten oli jännittävää lähtee kokeilemaan ihan toista tuotetta Starin valikoimasta. 





Jeffree Star x Manny Mua Skin Frost sävyssä "Eclipse" on aivan täydellinen highlighter tälläiselle haamunaamalle. Jeffreen muut Skin Frostien sävyt ovat omille kasvoilleni joko liian spessusävyisiä tai liian tummia. Oon pitkään haikaillut vaalean, lähes värittömän mutta sädehtivän ja laadukkaan highlighterin perään. Tämä on täydellinen. Sävy on BLINDING ja muutamalla siveltimen sipaisulla poskipäät hohtaa avaruuteen saakka. 

Eclipse on ostohetkestä saakka ollut mukana mun 15 minuuttisessa meikkaussessiossa. Ei kyllä yhtään ole mietittänyt tuotteen hiukan korkeahko hinta ( 32,50€ ) sillä se on NIIN hyvä ja HUGE.  Pakkaus on esteettisesti täydellinen . En pistäisi yhtään pahaksi jos pinkit pakkaukset muuttuisivat kaikki mustiksi haha! 

Ostin omani Oletkaunis.fi nettikaupasta sillä siellä niitä vielä on jäljellä! Eclipse on aikalailla kaikkialta jo loppuunmyyty eli jos on tämän hankinta on mietittänyt, kantsii se tehä NYT, sillä tätä sävyä ei enää tule! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)